Uvjeti korištenja – pravila i upute
Usluge web trgovine možete koristiti kao registrirani i kao neregistrirani korisnik.
Prednosti registracije: korištenje raznih pogodnosti (popusta, bonusa, poklona…)
Korak 1. – Registracija
Link za registraciju nalazi se u gornjem desnom dijelu menija. Polja koja su označena kao obavezna, moraju biti popunjena kako bi se mogla izvršiti registracija za korištenje web trgovine. Nakon registracije, na e-mail adresu (koja je prijavljena kod registracije) stižu podaci za prijavu. Registracija na stranicu se obavlja samo jednom kod prve kupnje na stranicama, a kod svake sljedeće kupnje se koristi prijava sa korisničkim imenom i lozinkom. Ukoliko trebate R1 račun, prilikom registracije, umjesto osobnog imena možete upisati ime tvrtke.
Korak 2. – Prijava
S korisničkim imenom i lozinkom možete se prijaviti na stranice web trgovine. Link za prijavu nalazi se u desnom dijelu menija stranice.
Korak 3. – Traženje proizvoda
Prilikom dolaska u web trgovinu, možete početi sa pretragom proizvoda koji želite naručiti/kupiti. Pretragu možete izvršiti na dva načina. Prvi način pretrage proizvoda je putem tražilice koja se nalazi u gornjem dijelu stranice. Ovo je brži način pretraživanja ako znate dio ili puno ime proizvoda koji tražite. Ako je proizvod izlistan u rezultatima tražilice dovoljno je kliknuti na njega i link će vas automatski dovesti na stranicu sa detaljima i slikama proizvoda. Drugi način pretrage je putem glavnog izbornika gdje ćete vidjeti sve kategorije proizvoda.
Korak 4. – Izbor proizvoda (ubacivanje u web košaricu)
Kada ste uspješno pronašli proizvod koji trebate, sljedeći korak je odrediti koju količinu želite ubaciti u web košaricu. Prema standardu je količina koja se ubacuje u košarici postavljena na 1 komad, što možete učiniti pritiskom na gumb “Dodaj u košaricu”. Ukoliko želite ubaciti više komada određenog proizvoda, potrebno je upisati željenu količinu u za to predviđeno polje ili kliknuti na plus ili minus oko polja. Ako je proizvod uspješno ubačen u web košaricu, s desne strane menija, pored sličice košarice će se pojaviti iznos naručenog proizvoda. Ukoliko naručite krivi proizvod ili količinu, status web košarice detaljno možete pogledati i promijeniti ulaskom u košaricu. Artikli se automatski brišu iz košarice kada se narudžba ili kupnja izvrši ili kada se odjavite sa stranice.
Korak 5. – Izbor obrade narudžbe (ponuda za plaćanje gotovinom ili plaćanje transakcijom)
Kada ste odabrali proizvode i količine prelazite na sljedeći korak, KUPI, u kojem možete odabrati želite li proizvod odmah platiti karticom ili odabrati opciju plaćanja virman/gotovina u kojoj će vam sustav odmah nakon klika na gumb POTVRDI automatski poslati e-mail sa ponudom naručenih artikala. Ukoliko ste odabrali opciju plaćanja po ponudi (virman), primiti ćete e-mail sa potvrdom narudžbe i ponudom u prilogu. Plaćanje vršite po spomenutoj ponudi. Ukoliko se pokaže da ste sredstva uplatili, a proizvod koji ste naručili ipak nije raspoloživ, novac vraćamo na račun sa kojeg je i uplaćen ili birate drugi proizvod, ako vama tako odgovara. Ako ste odabrali opciju plaćanja karticom i izvršili plaćanje, e-mail koji ćete tada primiti će naglasiti da je vaša narudžba u obradi. Dok ne dobijete e-mail o evidentiranoj uplati od strane web administratora znači da vaša narudžba nije obrađena. Sredstva se skidaju sa kartice kada dobijete obavijest o evidentiranoj uplati na e-mail. Možemo stornirati vašu narudžbu i odmah izvršiti povrat sredstava i 24h nakon što primite e-mail o evidentiranoj uplati. Povrat sredstava se može izvršiti i nakon navedenog roka, ali se tada na povrat čeka par dana.